:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Tuesday, October 7, 2008

raya a.k.a kerja

ahaaaaa bak kater mas da bersarang aku nyer blog..mau x...last week da raya..maleh nk pk2 menda2 lain nie..mood raya da membara sejak seminngu awal sebelum raya..smpai nekad ponteng ari jumaat kelas bel...huhuh mas sori!! Raya kali nie lain cket..raya bersama butter paper..huang!!! jap kepuk butter nak wat kue raya...jap tgk butter paper wat ID!! tapi x siap jugakkkkkkkkkkkkkkk!! hahahahaah
cm nak kongsi raya kali nie happening (n__n) cket..mau taknya..korum adik bradik aku complete..ipin, emi and AG..+ adik ipar aku saadiah and the ular `keluncas` anak sedara aku..balqis saffiyah.klo x..pagi2 raya mak abah aku nangis anak dier yg sorang tu raya atas kapal..huhuhu Lagi syahdu mlm klo org dok main bunga api...mak abah aku dok tepi tingkap pk anak dier dok blayar jauh...tp da raya kali nie dier da beraya kat darat makne nya raya akan dtg...dier akan beraya kat laut la plak...dan maknanya jugak...aku da x dapat angpau raya!!!!! uishh...tu side effect je...=( yg penting raya klo x ckp korum mcm x complete raya taun tu kan?

memandangkan aku coti 1 minggu..jdk tanpa ragu2 pensyarah aku kasik kerja yg x termampu aku laksanakan...hihhi mau x...mana nak raya mana nak wat keje...br je pegang org da ajak beraya..br je pegang org datang umah...pe2 aku rasa raya thun ne meaningful...bak kata org hargai org disisi anda selagi mereka masih bersama menghirup udara bersama kita...
tak terlewat g kot aku wish SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MAAF ZAHIR BATIN!!!


bulat a.k.a bulas = Bulat malas


Atuk ku!!

mood raya tu ketara diwajah..terutama mak aku!! =)


abah and andak

shot best dr emi..urmm best ke?? hahah

small family one big heart!!

Balqis saffiyah bt Mohamad Ariffin


No comments: