:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Saturday, October 25, 2008

at last....=(


da berkurun rase x update blog aku ne..sibuk aku mcm nak ader pilihan raya..wohoooo!! sibuk sampai tdo aku x cukup sempurna!! haiyah!!! bermula dengan submission main core subject di ikuti dengan konco-konconya aku berserabot pikir...tp mggu ne minggu tegang batch aku...ada yang marah2, ada yang gado2, eheeee sempat lg..ada yang sound2...uishhhhh tp pendek kata minggu ni minggu tensi la.......akhirnya tba lah saat aku mempersembahkan keje2 aku utk sem nie...4 the first time aku jdk presenter PERTAMA pagi 23.10.2008, cuak?nazak? seme ada...haahaahh disepanjang tu jugak la aku kn tembak tanpa aku pakai baju kalis peluru dan last skali aku kn bom!! kedeboooooooooooooom..aku tahan je tp bler fadz dan yang lain tanyer tanpa segan silu aku menangis...huwaaaaaa!! sedih?of course la....huhuhuk!! sampai skang aku x paham naper aku nangis!! boley?????
tp memang hari tu hari tegang...dengan x cukop tdo..lecturer marah2...uishhhhh menciiiiiiiiiiiiiiiiii!!! tp da lepas tu aku da x pk janji aku da try!! yeay....balik je umah...landing non stop!! HEAVEN!!! tdo mcm kucin mati!!
sekurang-kurangnya aku blaja kawak emosi sem nie...aku paham seme org tensi...kita sama2 tensi!!...pada yang blom present lg , this coming tuesday...gudluck!!! i pray 4 you all!! pewiiitttttttttt..opsssss AMIN...harap2 xda yang S______T...mcm yg digenbar gembar gemburkan....huhuhuh xmo situasi itu berlaku...manyak sedih woooooo.....
coming soon...SUBMISSION RESEARCH PROPOSAL (mati aku!!!!) + HISTORY ( banyaknyerrrrrrrrrrrrrr) + ES ( bley siap....) + REVISION EXAM 31hb ne...pe nak jawabbbbbbbbbbb....mak!!!!!!

No comments: