:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Tuesday, October 14, 2008

bebelan catcha


hye maser-mase buring dok siapkan aku nyer final presentation nie la mcm2 ide gler datang...dan salah satu nyer inilah dier...uhuwaaaaa... nie oyeng(sebab dier color oren)..cute sgt tu...anak kucin kehilangan ibu..cian dier...last2 kitaorg bela kat studio..oyeng da siap marking tmpat merata..termasuk la kat baju aku..huhuhu last2 aku pk wat poster r kasik tau kt org kot2 jmpe mak dier...ahahahah prihatin la tu konon...waawawawa nilah posternyer...




da boring layan oyeng aku amik menda penting kat desk aku time2 final ne...waahhhh mcm xda keje...tp aku tahap berasap da otak pk submission yg ntah bler berakhirnya...ermmmmmm

haaa..ni satu berasap aku nak hafal french!! menciiiii

ni sumber menghilangkan dahaga..hhuhu




No comments: