:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Monday, July 14, 2008

pening lalat...=/

tajuk tu pun da bg clue..aku ngah pening...1st pikir pasal ID aku yang tak confirm2 lagi neh..ooo KUDA KEPANG...ooo KUDA LUMPING ...then topic tesis aku..macam2 ader dalam kepala otak..tp bler soh kuarkan 1 pon xnak kuar...huhu2 =(..bukan senang nak dapat degree..nah rasakan!!tu x campor g ngan assignment len...tu semua bakal beratur macam nak beli tiket balik raya !! wawawwa...sesak + padat + presure itu pastinya!!

sem ni aku raser aura presure dia makin membunuh..awal2 lg da bg sign...JAGA-JAGA CIK SALMAH!!..maner nak kejar tu!! takat nie...aku da x leh main2 research kene kamikaze..xdak da research tangkap muat mcm diploma dolu2..sekarang kena tahu aper yang dicakapkan..klo xtahu jangan cakap..sebab itu dinamakan membunuh diri sendiri namanya!! Taraaaaa...

tapi i`ll try my best to be the best...untuk yang paling close ngan aku kat BIA 06/uitm shah alam KAK ANIE+BOB+DEEDA+ALONG+DARINA+EMMA+HAN+BED+FADZ tq 4 da support!! harap sem nie balik awal dari studio..hahahaah MIMPI JE TU KAN??
semangat aku paling kuat...ABAH/MAK/EMI/AG/IPIN/YAH and the little princess BALQIS SAFFIYYAH...kerana sentiasa berada dibelakang aku,menyokong aku ketika aku hampir jatuh...

1 comment:

fadzM said...

wah terharu rasanya..ok KAK kita akn berusaha..