:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Wednesday, July 9, 2008

' DIA ' mai dah.....

Dia mai daaaaa…..

Rajin adik rajin..rajin la belajar..uhuhu statement tikam diri sendiri tu. Tapi seriously aku mcm weng cket sem nie…nak kater cuti itm bg x cukup…da munafik aku…tipu tu…2 bulan makan tido makan tido…maunya da macm kungfu panda !! tapi tang menambah ilmu…hiiii

Plak tu, awal2 permulaan sem da di bagi menda mencabar IQ aku yg ‘ tinggi’ !! aku sendiri x paham aper yang aku research…nak tunggu aku paham….grad pun aku lom tentu paham…haru ! tu x campur ngan title tesis aku…lagi la…nampak sempoi tp cuak gak la…pasal aku dikelilingi oleh ciptaan Tuhan yg dberi kelebihan ! Amin..

Tapi bak kate abah aku…klo x susah mcmaner nak rase susah tu..biar berabis usaha jangan x berusaha!! Tu reminder utk aku…kadang2 aku hanyut gak ngan godaan donia nie…ayak !

Nak xnak aku kena settlekan segalanya dengan perancangan aku..jalan x jalan tu suku pasai janji planning !! insyaAllah 1 ½ tahun je lg…bertahan!bertahan !

Da tiba masanya aku research kuda kepang…abislah klo x reti ‘goreng’ besok…abislaaaaaaa…

Dia mai daaaaa…

No comments: