:: SITI AISHAH'S STORIES ::

Tuesday, August 12, 2008

hari-hari yang menyengalkan...=(


haiyok...time aku berblog nie member sestudio aku dok balun wat presentation tok khamis nie..gering hotak aku nak pikir wat study model..hahahahah...dan kat bawah nie hasil aku memerah santan dari otak aku..punya lah susah!!
berfalsafah habis aku!! korang paham apa yang aku buat???
ini adalah hasil ketidak fahaman aku tentang apa yang aku wat...hihihiihi
apa sajalah janji buat!! hahahah ( ketawa dlm duka nie)..
tp x kesah lusa present and jumaat kitaorg enjoy g KELANTAN....huhuhuh bestnya...g tgk Latif Long
sapa dia???haaa.........tunggu jela yeeeee...

colaboration between human and nature !!! iyola tu aisyah woiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

1 comment:

natsu said...

catcha...apsal nampak cam ader bentuk tapir je? kompius jap...hiak~hiak...